شروع كار وبلاگ مژدهشروع كار وبلاگ مژده، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

مژده

امتحانات میان ترم

1391/8/16 14:58
نویسنده : مژده
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امتحانات میان ترم ما هم به سلامتی شروع شد............ملوس خانوم و ابزارش  maloosiii-tools.Blogfa

اگه گفتین اولین امتحان چی بود؟

علوم . امتحان بدی نبود . نه سخت بود نه آسون!!!!

خانم ورزشمون هم مراقب امتحان بود.

تقلب هم برای من و بقیه ی بچه ها امکان پذیر نبود

 اما به لطف دبیر خوبمون می شد تقلب کنی ملوس خانوم و ابزارش  maloosiii-tools.Blogfa

خلاصه بگم این امتحان رو چه با تقلب و چه بی تقلب دادیم . حالا باید بریم حرفه و فن برای فردا بخونیم.

امیدوارم اگه تو هم مثل من امتحان داری خیلی خوب امتحانت رو بدی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بنفشه
16 آبان 91 16:19
سلام مژده جون . منم فردا اولین امتخانم رو قراره بدم . مال من تاریخ است . من سوم راهنمایی ام و درسا هم سخت است . امیدوارم موفق شوی . راستی شما کلاس چندمی ؟


دوم راهنمايي
نیلوفر
17 آبان 91 13:31
سلام لینکت کردم مرسی از این که بهم سر زدی
بنفشه
17 آبان 91 23:49
مژده جون ممنون که نظر دادی . راستی خوش به حالت . درسای دوم راهنمایی از سوم اسان تر است . اما ما باید خر خوانی کنیم و برای نهایی فول باشیم . خوشا به حالت . راستی شما در چه شهری زندگی می کنی ؟ من توی تهرانم . راستش چون به وبم زیاد سر می زنی می خواهم بهت رتبه بدهم . اما اگر می خواهی رتبه ات بیشتر شود باز هم نظر بده . الان فعلا ننوشته ام تو وبم رتبه ها رو اما فکر کنم رتبه ی سوم را از 5 نفر داری عزیزم . ممنون می شوم که نظراتم رو جواب بدی . دوستت دارم . بوسسسسسسسسسسسس . امیدوارم امتحاناتت رو به بهترین نحو بدی . من که تاریخم را 20 می شوم . برای تو هم همین ارزو را دارم .
آوا
24 آبان 91 14:09
سلام خیلی وبتون و قاب وبلاگتون قشنگه خوشم اومد لطفا پیش منم بیا تا باهاتون اشنا بشم بای
آوا
24 آبان 91 19:01
سلام ممنون اومدی عزیزم لینکت میکنم بای بازم سربزن
بنفشه
24 آبان 91 20:03
سلام مژده خانوم . منم مشغولم درسم . امیدوارم امتحاناتت را خوب بدی گلم .
بنفشه(صبا)
3 آذر 91 13:39
مرسی که سر زدی گلم .مطلب جدید نمی نویسی ؟؟؟ راستی من همون بنفشم ولی اسم اصلیم صباست . مرسی که سر زدی . بازم بیا پیشم . بوسسسسسسسسس
پرستو و هانیه
10 آذر 91 9:13
سلام حاضر به تبادل لینک هستی؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مژده می باشد