شروع كار وبلاگ مژدهشروع كار وبلاگ مژده، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

مژده

شعري مخصوص امتحانات

1391/10/17 15:18
نویسنده : مژده
345 بازدید
اشتراک گذاری

اينم يه شعر مخصوص امتحانات

امتحانات

بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود

این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟!



مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده

گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !



خر به افراط زدم * ، گیج شدم قاط زدم

قلدر الوات زدم ، باز سحر نمیشود !



استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان

دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود !



مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه

به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود !



مهلت ترمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست

خواستمش حذف کنم ، وای دگر نمیشود !



هر چه بگی برای او ، خشم و غصب سزای او

چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود



رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو

این شب امتحان من ،دست بسر نمیشود



توپ شدم شوت شدم ، شاعر مشروط شدم

خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
19 بهمن 91 12:23
سلام دوست عزیز من مینا هستم تو وبم یه مسابقه زدم شرکت کنی ضرر نداره یه سر بزن و قوانین رو بخون ادرس وبم: http://9095110004.niniweblog.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مژده می باشد